نگاهی به ساختار Shadow of The Tomb Raider و جزئیات تشکیل دهندۀ آن

Shadow of The Tomb Raider یکی از عناوین بررسی شده در Gamescom 2018 و از جمله بازی های پر مخاطب شرکت Square Enix میباشد که در E3 2018 به معرفی آن پرداخته شد و پس از آن از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفت . Shadow of The Tomb Raider به سبک اکشن ماجراجویی ساخته شده و فقط از حالت Single Player بهره میبرد . ساختار طبیعت این بازی از نگاهی به ساختار Shadow of The Tomb Raider گرافیک و نور پردازی خوبی تشکیل شده که محیط داخل بازی را طبیعی تر جلوه میدهد ، از سوی دیگر عوامل و جزئیات تشکیل دهنده محیط بازی نیز نسبت به عناوین گذشته با پیشرفت قابل لمسی رو به رو میباشد . در رابطه با مبارزه و نحوه جنگیدن در این بازی باید گفت که Shadow of The Tomb Raider از پیشرفت چشمگیری در مبارزات خود حتی نسبت به سری قبلی این بازی یعنی Rise of The Tomb Raider بهره خواهد برد ؛ ابتدا باید گفته نگاهی به ساختار Shadow of The Tomb Raider شود که میزان خشونت در این سری Tomb Raider افزایش داشته است ، به طوری که بتواند تا حد ممکن به اکشن سازی بازی و جلوه های ویژه آن افزوده و هیجان بازی را بالاتر ببرد . این بازی از خاصیت پنهان شدن پس تیراندازی یا کشتن حریف بهره میبرد و این پنهان شدن را با به اشکال مختلف اجرا میکند ؛ از سوی دیگر بازی به اندازه ای هوشمند ساخته شده نگاهی به ساختار Shadow of The Tomb Raider که اگر بازیکن در مبارزات خود کمی خلاقیت به خرج دهد میتواند گیم پلی بسیار جذابی را تجربه کند . گیم پلی Shadow of The Tomb Raider به طور غیر قابل پیش بینی ساخته شده است ، به گونه ای که مثلاً ممکن است شما در طی جریان بازی مورد هجوم انواع حیوانات وحشی قرار بگیرید و یا درگیر بلایای طبیعی در حین جریان بازی شوید . این بازی جدا از فضای اکشن و خشونت آمیز ، از فضای معمایی خاص خود نیز بهره مند است و همانند عناوین گذشته آن از بخش های فکری هم استفاده میکند . Shadow of The Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر 2018 برابر با 23 شهریور 1397 برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One و PC منتشر خواهد شد .

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *